Η ομάδα μας είναι ανοιχτή σε οποιονδήποτε συμμερίζεται τις ανησυχίες και τον προβληματισμό μας, συμφωνεί με τις αρχές μας και επιθυμεί να συμμετάσχει στο εγχείρημα. Στα άμεσα σχέδια μας είναι να αποκτήσουμε νομική προσωπικότητα ως καταναλωτική ένωση για να μπορούμε να παρέμβουμε και με τα μέσα που αναγνωρίζει ο νόμος στις ενώσεις καταναλωτών.
Στην παρούσα φάση όποιος/α θέλει να ενωθεί με την ομάδα μας μπορεί να στείλει e-mail στη διεύθυνση
diktioenkat@gmail.com ή να συμπληρώσει την φόρμα επικοινωνίας της σελίδας μας. Σύντομα θα υπάρξουν και άλλοι τρόποι επικοινωνίας.
Δίκτυο Ενεργών ΚΑταναλωτών
Συγχαριτήρια για την πρωτοβουλία σας κ ελπίζω να πάη μπροστά.Θέλω να αναφερθώ στα τηλεφωνήματα που δέχονται οι χρήστες κινητής τηλεφωνίας από τις εταιρίες αυτές,με διάφορες "προσφορές" πακέτων.Η μέθοδός τους είναι πιο επιθετική κ επικίντυνη απ' αυτή των γυρολόγων,που παραμύθιαζαν κάποτε τον κόσμο από πόρτα σε πόρτα.Γιατί εισβάλλουν αιφνιδιαστικά από τηλεφώνου,χωρίς να χρειάζεται καν,να ανοίξη κανείς την πόρτα του,προετοιμασμένος για επίσκεψη,και κάνουν κατάχρηση της σχέσης τους με τους πελάτες τους.Ο χρήστης σε πρώτη φάση είναι αναγκασμένος να απαντήση στην εταιρία του..Μετά είναι υποχρεωμένος να ακούση την "προσφορά", γιατί δε δίνουν άλλη δυνατότητα πληροφόρησης για τις " ατομικά εξειδικευμένες" προσφορές τους.Μετά συμβαίνει,να μην είναι πάντοτε σε κατάσταση ετοιμότητας,για την απόκρουση μιας τέτοιας επιθετικής συμπεριφοράς μαζί με παραπλάνηση κ ψυχολογική πίεση, που του ασκείται.Μετά αυτοί οι άνθρωποι κλείνουν,λέει βάσει νόμου(!) συμβόλαια,προφορικά κ από τηλεφώνου,χωρίς να έχη ο πελάτης τη δυνατότητα,να πληροφορηθή κ να μελετήση όλους τους όρους του συμβολαίου,χωρίς να βάλη πουθενά την υπογραφή του.Έτσι παγιδεύεται.Έτσι την έπαθα κι εγώ.Και τα λεφτά είναι πάρα πολλά.Δε θέλησα να υποκύψω,γιατί αν παγιωθή αυτή η πρακτική τους,θα την ξαναπάθω κι εγώ κ άλλοι.Ήξερα τον κίντυνο,αλλά είναι θέμα αιφνιδιασμού κ μειωμένων αντανακλαστικών.Σα να πηγαίνουν κυνήγι μέσα στο κοτέτσι τους.Τώρα η εταιρία μού έχει ασκήσει δίωξη,βάσει,υποτίθεται,νόμου.Αλλά αν υπάρχη τέτοιος νόμος,είναι αντίθετος σε κάθε έννοια δικαίου.Πρέπει να υπάρξη αντίδραση από μέρους των χρηστών,να σταματήση αυτή η εξαπάτηση.Τα όποια συμβόλαια να κλείνωνται,αφού πρώτα δοθή στον καταναλωτή η δυνατότητα να μελετήση όλους τους όρους και επιβεβαιώση τη σύμβαση με την υπογραφή του.
ΑπάντησηΔιαγραφήμπορείτε να μου πείτε ποιές ιδιωτικές εταιρίες χρησιμοποιούν ρήτρα αναπροσαρμογής και ποιό είναι το ποσό της κάθε εταιρίας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλες πλην της ΔΕΗ! Υπάρχουν μόνο συγκεκριμένα προγράμματα σε κάθε εταιρεία (και όχι σε όλες) που δεν έχουν τη σχετική ρήτρά. Θα ρωτήσετε λοιπόν τον πωλητή και εν συνεχεία θα διαβάσετε προσεκτικά τους Γενικούς Όρους Σύμβασης για να είστε σίγουροι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙδιωτικοί προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας τηλεφωνούν,ως γνωστόν,σε καταναλωτές κ προτείνουν συμβόλαια.Τελευταία μου τηλεφώνησε μια εταιρία,ονόματι Volton,για το λόγο αυτό κ μου πρότεινε ένα πολύ οικονομικό συμβόλαιο.Η διαδικασία ήταν,ότι θα στείλουν το γραφτό συμβόλαιο με κούριερ,για να το υπογράψω.Συμφώνησα,αλλά ζήτησα,να μου αφήση ο κούριερ τη σύμβαση,για να τη διαβάσω κ ύστερα να τη στείλω πίσω ταχυδρομικώς.Είπαν,ότι αυτό δε γίνεται από κανένα απ' αυτούς τους παρόχους.Αλλά το ηλεκτρικό ρεύμα είναι μια υπόθεση πολύ πιο σοβαρή,από την τηλεφωνική-ιντερνετική σύνδεση,που μπορεί κανείς στην ανάγκη να την αναπληρώση με άλλο τρόπο.Για ορισμένους το ηλεκτρικό ρεύμα είναι ζήτημα ζωής κ θανάτου.Πώς απαιτούν αυτές οι εταιρίες,να σου βάνουν κάτω απ' τη μύτη μία σύμβαση να την υπογράψης,χωρίς να τη διαβάσης;
ΑπάντησηΔιαγραφή